Menu

22. Prostřední Lipka

Fantasy příběh na bližší prozkoumání zní spíš jako něco z "dračáku" než z knížky.

A skutečně. Řada reálií (názvy zaklínadel, typy nestvůr, rasy a povolání hrdinů) přímo odkazuje na českou hru na hrdiny Dračí doupě. Konkrétně ve verzi 1.5, jak napovídá poznámka pod titulkem. Co více, Příručka Pána jeskyně verze 1.5 obsahuje vzorovou hru jménem "Dobrodružství v Bílém hradě". A tady začínají reálie pasovat opravdu dobře: od názvu hostince, přes jména protivníků, až po plán podzemí (a s přimhouřenýma očima i jeho obydlení nestvůrami).

Plán podzemí je tady klíčový. Ve zmíněné Příručce se nachází mapa, kde jsou jednotlivé místnosti označeny písmenky A-S. (A číslem patra, které tady ale není důležité.) V některých místnostech někdo z našich hrdinů zabije nějakou nestvůru. Vybereme tedy písmena těch místností, seřadíme nejprve podle pořadí hrdinů a potom podle toho, v jakém pořadí se svými trofejemi na začátku příběhu chlubí.

Řešením je JESLE POD OREBEM, zamíříme tedy do Třebechovic pod Orebem, do muzea betlémů.